Aan al het goede komt een eind...... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rianne Rennes - WaarBenJij.nu Aan al het goede komt een eind...... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Rianne Rennes - WaarBenJij.nu

Aan al het goede komt een eind......

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

29 Augustus 2013 | Nepal, Kathmandu

Voor ons laatste verslag neem ik het stokje weer over van Wim.
Vandaag pakken Louis en ik het vliegtuig naar Chitwan National park in het zuiden van Nepal waar we nog een paar dagen op safari gaan. Karin en Wim vliegen vanavond terug naar Nederland. We hebben een geweldige vakantie gehad met z'n vieren! Gisteren was onze laatste dag samen, en stond een bezoek aan de Pashupati tempels op het programma. Voor Karin en mij was het de tweede keer dat we hier de openbare lijkverbranding gade sloegen en de stank staat voor altijd in ons geheugen gegrifd. Vervolgens een lunch bij de Boudhanath, 1 van de grootste Boeddhistische monumenten ter wereld. Hier zijn Karin en ik ons Nepalees avontuur begonnen, en het was erg leuk om hier ook weer samen te eindigen. Nog een laatste taxiritje terug naar het hotel, waar we spontaan jeuk kregen van het wollen kleedje op de achterbank (vlooien) maar wonder boven wonder weer heelhuids op de plaats van bestemming arriveerden. Voor een laatste borrel naar de Garden of Dreams per riksja omdat het ondertussen was gaan regenen. Over hobbels en kuilen zodat we behoorlijk shaky aankwamen. Voorlopig geen riksja's meer voor ons! Nog 1 x samen uit eten in Thamel en ons Nepalees avontuur zit er op!

Alle trouwe volgers bedankt voor jullie reactie's. Het was heerlijk te lezen dat jullie met ons meegeleefd hebben de afgelopen 6 weken.

Karin ontzettend bedankt dat je deze onvergetelijke ervaring met me hebt willen delen! We waren een goed team samen.

NEPAL: DREAM IT, DARE IT, DO IT!

• 29 Augustus 2013 - 07:48

Dick En Juul:

Wat een prachtige verhalen en belevenissen! Voor Karin en Wim: een goede terugreis en tot morgen!! Voor jullie misschien niet zo leuk, maar wij vinden het natuurlijk wel weer fijn als jullie weer thuis zijn!! Liefs Dick en Juul

• 29 Augustus 2013 - 10:26

De Baatjes:

Hallo lieve luitjes,
    Jullie kunnen weer terug kijken op een hele mooie ervaring, weer heel wat meegemaakt, die openbare lijkverbranding hebben we wel eens gezien op tv, iets wat je inderdaad nooit zal vergeten en laat staan de stank die jullie nu voor altijd zal bijblijven.
    Hahaha het moest natuurlijk eindigen met kriebels zoiets zal ook bijblijven.
    Jullie bedankt voor alle leuke verhalen en foto's, wij vonden het leuk vanaf de zijlijn mee te kunnen kijken wat jullie daar zoal uitgespookt hebben en kunnen zien hoe jullie weer een hoop kindertjes een dikke vette glimlach op hun gezichtjes heb kunnen toveren met alle speel en knutselmaterialen enz. en niet te vergeten de aandacht.
    Veel plezier nog en een goede reis terug!

• 30 Augustus 2013 - 12:33

Vader Bas.:

Hallo Allemaal Nepal gangers. Bedankt voor jullij mooie verhalen Geweldig om dit allemaal mee te maken Geniet nog een paar dagen Ik wens jullij een goede terug reis toe enhopelijk tot gauw groetjes Vader Bas