Arrived - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Rianne Rennes - WaarBenJij.nu Arrived - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Rianne Rennes - WaarBenJij.nu

Arrived

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rianne

19 Augustus 2013 | Nepal, Pokhara

Na de indrukwekkende blogs van Rianne, die nu vakantie geniet, schrijf ik maar een nieuw verhaal over onze belevenissen. Dus bij deze.

Op donderdagavond zijn we op tijd vertrokken vanaf schiphol. Ons oponthoud in Abu Dabhi duurde gevoelsmatig wat lang omdat het op vrijdag gebedsdag is en alles gesloten was. Pech dus. We zijn nog wel met de taxi naar de Moskee gereden maar daar mochten we ook op deze dag voor 11 uur niet naar binnen. Toen zijn we er maar zeven keer omheen gereden.... Dus maar weer terug naar het vliegveld er daar een uur vier rondgehangen. De vlucht naar Kathmandu ging verder prima.

Op zaterdagmorgen verder naar Pokhara. Het reisadvies van Rianne was ; Ga rechts zitten want dan zie je de Himalaya.
Na drie kleine jappies verteld te hebben dat het mooiste uitzicht links was, konden wij mooi rechts plaatsnemen. Vol verwachting klopte ons hart maar geen Himalya te . Geheel bewolkt.

Na een half uur vliegen lanndden wij op Pokhara airport (grasveldje). Daar stonden onze meiden in vol Nepalees ornaat ons met een smile van oor tot oor op te wachten, maar wij herkenden ze niet ...wordt vervolgd.

• 19 Augustus 2013 - 23:22

Regina/jan:

Hallo jongens,
    Nou jullie hebben ook wel een trip achter de rug he Wim, maar je weet wel de route voor een volgende
    keer want je kunt mij niet wijsmaken dat je na zeven keer omheen rijden niet meer weet hahahahaa. Ja en dan zo lang op een vliegveld rondhangen word je ook niet echt vrolijk van. Maaaaaaarrrr het werd
    beloond he toen jullie in Pohara landen stonde daar toch maar effentjes twee dames op jullie te wachten
    Heerlijk naar een hotelletje om met zijn alle nieuwe belevenissen op te gaan. Zo ik ga nu naar bedje toe
    heel veel lieve groetjes en geniet ze maar weer
    xxJan en regina

• 20 Augustus 2013 - 07:28

Dick En Juul:

Hallo allemaal,

Fijn dat de reis goed is gegaan! Op de foto's die we gezien hadden straalt de vrolijkheid er af! Maak er een fijne vakantie van.

X Dick en Juul

• 20 Augustus 2013 - 10:03

De Baatjes:

Goedemorgen Kuntakintes,
    Blij te horen dat jullie in ieder geval heelhuids bij de dames zijn aangekomen.
    Zo te lezen begint de vakantie erg relaxed, niet 7 keer lopen maar gewoon 7 x met de taxi en dan nog kleine japannertjes in het ootje nemen om goed uitzicht te hebben!
    En dan het onherkenbare ontvangstcommite bij aankomst terwijl ze hun allerliefste smile ten toon spreide.
    So far so good, geniet van elkaar en van de vakantie!
    groetjes de Baatjes

• 24 Augustus 2013 - 12:08

Edith & Jos:

Beste wereldreizigers,

Wat een waardevolle belevenissen maken jullie mee!
    Mooi om je verdere leventje op terug te kijken!
    Geniet nog met volle teugen van de dingen die nog komen en van elkaar!
    Liefs,
    Jos en Edith