paella met sangria - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Rianne Rennes - WaarBenJij.nu paella met sangria - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Rianne Rennes - WaarBenJij.nu

paella met sangria

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

08 September 2006 | Ghana, Tamale

Gisteren hebben we onze eerste maaltijd genuttigd bij ons gastgezin. We kregen rijst met een rood sausje er doorheen, en een hardgekookt ei. Dat ei zag er niet uit, dus dat hebben we in de prullebak gegooid, zodat ze niet beledigd zouden zijn dat we het niet opgegeten hebben. Maar vanochtend vroegen ze of we de eieren niet lekker vonden. Conclusie: ze snuffelen onze prullebakken na, op etensresten. Voor bij de paella hadden wij toevallig een pak sangria bij de shell gekocht, dus het leek wel of we in Spanje zaten. Vanmorgen voor het eerst naar het weeshuis geweest. Zo aandoenlijk die kindertjes die zich gelijk aan je vastklampen. Ik kon er gelijk eentje een schone luier geven, want toen ik haar oppakte was ze helemaal nat. Ze wilden ons bijna niet meer laten gaan! Maandag begin ik daar te werken. Ik hoop dat ik de weg nog weet! Vanmorgen voor het eerst met de fiets op pad, en ja hoor: gelijk een lekke band. Als het zo door gaat heb ik binnen 1 week een nieuwe fiets gekocht!
Ik heb nog geprobeerd mijn foto's over te zetten, maar dat lukte niet. Misschien in een ander internet-cafe, want hier kan ik de foto's niet verkleinen. Jullie zullen echt wel benieuwd zijn inmiddels naar ons buurtje!
Vanavond gaan we thee drinken bij oma van 95 die bij ons woont. We hebben een pak speculaas om haar te trakteren. De kinderen die ons Tamale lieten zien gaf ik een klein zaklampje, en ze waren zo verschrikkelijk blij ermee. Nu kunnen ze 's avonds met een lampje naar de w.c.!

  • 08 September 2006 - 17:46

    San En Laris:

    haha hebbie ons weer. je zou bijna denken dat we niets te doen hebben hier haha. We hebben een niewe site voor foto´s, misschien ook iets voor jou?! Makkelijk updaten! www.picturetrail.com/sanne-larissa

  • 09 September 2006 - 08:47

    Lia Verbaas:

    Hallo Rianne, via Larissa en Sanne je site vernomen.Had niet verwacht dat je er zo makkelijk een internet cafe kan vinden om je verhalen met de mensen hier te delen. Leuk om het te lezen, veel geluk en probeer er ook een beetje van te genieten

  • 10 September 2006 - 20:13

    Estella & Co:

    Hoi Rianne,
    Wat super dat je een site hebt en ook nog kunt bijhouden vanuit Ghana. Bij deze van ons nog veel succes en plezier daar (vlak voor je vertrek niet gelukt...). En we kunnen nu alles volgen. Je kunt zo journalist worden; leuke verhalen! Groetjes en succes met je werk daar! Estella, Maarten, Victoria en Donald

  • 11 September 2006 - 14:26

    Anouk:

    hey mam
    sorry dat ik nu pas wat stuur maar ik heb het een beetje druk met school en papa helpen hahah.
    op school gaat het wel goed en bij thijs ook. ik moet trouwens 19 sept. naar het ikazia voor me buik en ik krijg GEEN verdoving dus lekker is dat.ik had nog een sms gestuurd maar denk niet dat je die hebt gekregen, dus ik doe het zo wel.
    en papa kan best goed koken hor maar vandaag gaan we naar annelies.
    nog veel plezier ! xxx

  • 12 September 2006 - 04:58

    Henk En Joke:

    Hoi Rianne. Je site gaat als een "lopend vuurtje" G1oed hoor. Je krijgt het op deze manier nog eens extra druk al die reactie. Maar wel leuk kunnen we in ieder geval ook jou verhaal volgen. Veel succes. En hopelijk gaat het met de foto's ook nog lukken.
    Groetjes.

  • 12 September 2006 - 11:00

    Theo En Gerda,:

    Hallo Rianne,
    Hardstikke leuk zo'n site.
    Kijken uit naar het volgende nieuwe ghanese recept!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 November 2006

Wist je dat.....

03 November 2006

Weer thuis

25 Oktober 2006

Bezoek

19 Oktober 2006

Afscheid

15 Oktober 2006

de compound
Rianne

Actief sinds 28 Aug. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 65460

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 31 Augustus 2017

Vamos a Peru

20 Juli 2013 - 03 September 2013

Nepal here we come!

24 April 2009 - 11 Mei 2009

Tijd van komen en gaan.

25 April 2008 - 13 Mei 2008

Back again

15 Oktober 2007 - 29 Oktober 2007

Back to Ghana

05 September 2006 - 03 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: