Rianne heeft een website! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Rianne Rennes - WaarBenJij.nu Rianne heeft een website! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Rianne Rennes - WaarBenJij.nu

Rianne heeft een website!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

28 Augustus 2006 | Ghana, Tamale

Onder het pseudoniem kuntakinte (heb ik niet zelf verzonnen, Fred) heb ik zojuist mijn website aangemaakt. Nou ben ik natuurlijk helemaal niet zo'n held in zulke dingen, dus ik dacht gelijk maar eens even proberen of het allemaal gelukt is.
Nog 1 weekje en dan is het zo ver. Ik ben al druk bezig met het pakken van de koffers, die nu al allebei zo'n 23 kilo wegen. Wat er dus nog bijkomt aan inzamelingen valt in de categorie overgewicht, maar daar kan ik oon niet mee zitten. Ik huur daar wel een sterke neger om mijn koffers te sjouwen.
Het is ook nog mogelijk om foto's op de website te plaatsen, maar of me dat gaat lukken moet ik ook nog maar afwachten, en anders worden het gewoon verslagen zonder foto's. En dan hoop ik natuurlijk ook nog dat er in Tamale een internetcafe is, anders
is het allemaal verspilde moeite. Misschien dat ik deze week nog een berichtje plaats, anders komt het eerstvolgende bericht vanuit Ghana!

• 03 September 2006 - 17:50

Thomas Wiepking:

Hallo, Rian.
    We wensen je een leuke tijd in Ghana.

Groetjes van ons allevijf!

xxxxx

• 03 September 2006 - 17:55

Thomas Wiepking:

Hallo, Rian.
    We wensen je een leuke tijd in Ghana.

Groetjes van ons allevijf!

xxxxx

• 04 September 2006 - 13:01

Sanne En Larissa:

Hoooi!

Handig he die technologie van tegenwoordig. Kan je zomaar contact hebben van Buenos Aires tot Ghana!
    Veel succes en plezier

xx San en Laris

• 14 September 2006 - 18:19

Bas Den Bakker:

vader bas kwam met je adres en dan kijken we natuurlijk.
    we blijven je volgen vanaf de zijlijn......
    good luck in ghana en de groeten van je vader